Main Menu
Main Page
Forums
New pages
Recent changes
Random page
Help

Glitches
Arbitrary code execution
Pokémon cloning
Pomeg glitch and Glitzer Popping
Tweaking and voiding
Glitches by generation
Glitch categories

References/Resources
Databases
Disassembly projects
The Big HEX List
Pokémon cheat codes
Pokémon glitch terminology
Useful tools
More

Affiliates
Legendary Star Blob 2 (Hakuda) (日本語/Japanese)
Pokémon Speedruns wiki (English)
PRAMA Initiative (Français/French)
MissingNo. Glitch City (Italiano/Italian)
Become an affiliate!

Technical
Site source code

Search Wiki

 

Search Forums

 

Author Topic: Does Abwayax still check on this place?  (Read 2021 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jchu

  • Rider and Tamer of ????? and Shadow (Ghost) MissingNo. Kioplies!
  • Oldbie
  • *
  • Offline Offline
  • Gender: Female
  • Korrina is cute. MissingNo. is kioplies.
    • View Profile
    • I won't say :U pm me if you wanna know
Does Abwayax still check on this place?
« on: May 23, 2017, 06:03:42 am »
Just curious, since well i haven't really 'checked' this community for MANY YEARS (more than 10?) and well i duno if he even still goes online or not o.o
I'm not here to annoy; i'm here to have fun. I care about others feelings though and if I end up overdoing anything I am sorry for it.

Hiyo! ^_^ I am Jirachu da Millenium Pikachu...But you can call me Jchu. :D

I'm a fangirl type and have a major crush on Korrina from pokemon x and y. Yep, she's a girl, i know :U WE'VE GOT NOTHING TO HIDE.

I kinda wanna get into glitches again.

Korrina help's me accept my girlyness more o.o

I'm very strange and bazare but just wanna be accepted for it :)

Princess Torchic Owl Lover ☽ ❤

  • Head Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Female
  • Aspiring mother. 🦋 ✿
    • View Profile
Re: Does Abwayax still check on this place?
« Reply #1 on: May 23, 2017, 07:41:33 am »
Yeah, Abwayax still checks/looks after here on occasion.  :)

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Here have some free flowers on every post ^^
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿



(Images © Sanrio, Nintendo, Pokémon, HAL Laboratory)

✿ Hi, I'm Evie. Sex male, and spiritually doesn't believe 'male'/'female' needs to be defined; lives more stereotypically like a woman. Call me whichever pronouns you like. :)

Feel free to contact me here about anything regarding the site.

Forgiveness. I feel that the more people pray to our greatest source/God/mathematical equality for world peace, the more and more it manifests into reality (until our next spiritual death).

Thank you Nyapon for this lovely artwork. :3

Parzival

  • Buyer beware: House comes with 3 free skeletons in a closet of your choice.
  • GCLF Member
  • *
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • This box intentionally left blank. ...wait...
    • View Profile
    • (null)
Re: Does Abwayax still check on this place?
« Reply #2 on: May 23, 2017, 10:10:32 am »
He's always watching... but you only see it if he wants you to.
Ask me about betrayal.
Ask me about depression.
Ask me about death.
Ask me about destruction.
Ask me about hardship.
I've been through s**t.
If you need to talk to someone, my PM inbox is always open.

Abwayax

  • Founder/Technical Support
  • Distinguished Member
  • *
  • Offline Offline
    • View Profile
Re: Does Abwayax still check on this place?
« Reply #3 on: May 23, 2017, 10:28:00 am »
Long time no see! I do check in from time to time. :)
A. Malacoda, http://monarch-pass.net

Also malacoda@social.monarch-pass.net and @malacoda:matrix.monarch-pass.net

Also adrianmalacoda or kuschelyagi in some places.

Jchu

  • Rider and Tamer of ????? and Shadow (Ghost) MissingNo. Kioplies!
  • Oldbie
  • *
  • Offline Offline
  • Gender: Female
  • Korrina is cute. MissingNo. is kioplies.
    • View Profile
    • I won't say :U pm me if you wanna know
Re: Does Abwayax still check on this place?
« Reply #4 on: May 23, 2017, 10:32:43 am »
Hiii Abwayax :P

Nice to know you still keep up with this place. :P

*glomp's korrina* < She is my new poke crush :D ...in a way she act's like a female ASH in the anime so i would fail to resist that (THIS IS THE SAME JIRACHU FROM TSPH, ANYWAYS, SOOO...) >///<;; lol

Pretty sure she's a lot older than Ash too.

...Also, it seems i can lock this thread now that I know that abs is still going online :P lol, can i?
I'm not here to annoy; i'm here to have fun. I care about others feelings though and if I end up overdoing anything I am sorry for it.

Hiyo! ^_^ I am Jirachu da Millenium Pikachu...But you can call me Jchu. :D

I'm a fangirl type and have a major crush on Korrina from pokemon x and y. Yep, she's a girl, i know :U WE'VE GOT NOTHING TO HIDE.

I kinda wanna get into glitches again.

Korrina help's me accept my girlyness more o.o

I'm very strange and bazare but just wanna be accepted for it :)

Princess Torchic Owl Lover ☽ ❤

  • Head Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Female
  • Aspiring mother. 🦋 ✿
    • View Profile
Re: Does Abwayax still check on this place?
« Reply #5 on: November 06, 2017, 10:20:17 am »
...Also, it seems i can lock this thread now that I know that abs is still going online :P lol, can i?

Late reply, but of course! :)

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
Here have some free flowers on every post ^^
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿



(Images © Sanrio, Nintendo, Pokémon, HAL Laboratory)

✿ Hi, I'm Evie. Sex male, and spiritually doesn't believe 'male'/'female' needs to be defined; lives more stereotypically like a woman. Call me whichever pronouns you like. :)

Feel free to contact me here about anything regarding the site.

Forgiveness. I feel that the more people pray to our greatest source/God/mathematical equality for world peace, the more and more it manifests into reality (until our next spiritual death).

Thank you Nyapon for this lovely artwork. :3

Parzival

  • Buyer beware: House comes with 3 free skeletons in a closet of your choice.
  • GCLF Member
  • *
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • This box intentionally left blank. ...wait...
    • View Profile
    • (null)
Re: Does Abwayax still check on this place?
« Reply #6 on: November 10, 2017, 08:26:54 am »
i'm gonna sneak this in here before the thread gets locked because why not.
Ask me about betrayal.
Ask me about depression.
Ask me about death.
Ask me about destruction.
Ask me about hardship.
I've been through s**t.
If you need to talk to someone, my PM inbox is always open.

Epsilon

  • Member+
  • *
  • Offline Offline
    • View Profile
Re: Does Abwayax still check on this place?
« Reply #7 on: November 10, 2017, 08:54:51 am »
i'm gonna sneak this in here before the thread gets locked because why not.

OP hasn't been active in a while, this thread may never be locked at all.
grouchy

Abwayax

  • Founder/Technical Support
  • Distinguished Member
  • *
  • Offline Offline
    • View Profile
Re: Does Abwayax still check on this place?
« Reply #8 on: November 10, 2017, 02:33:14 pm »
/thread
A. Malacoda, http://monarch-pass.net

Also malacoda@social.monarch-pass.net and @malacoda:matrix.monarch-pass.net

Also adrianmalacoda or kuschelyagi in some places.